Amortyzatory - seria MAGNUM
MAGNUM
MC/MA/ML 33 do 64
|
Samonastawne
Samonastawne amortyzatory serii MAGNUM ACE są wyposażone w technikę tłumienia następnej generacji, dla wymagań nadchodzącego stulecia. Gwarantują one samoczynnie dużą trwałość wyrobów w trudnym otoczeniu. Zapewnia to nowa technika uszczelniania, hartowana prowadnica jak też zintegrowany twardy zderzak. Umożliwiają one o 50 % większe przejmowanie energii i duży zakres masy efektywnej (między 3 a 63 700 kg), przez to stwarzają one nowe perspektywy odnośnie wielkości tłumienia i wykorzystania maszyn. Otwierają one nowe możliwości w konstrukcji i montażu. Ta seria posiada przelotowy gwint zewnętrzny i nowy kołnierz zaciskowy. |
- Prędkość uderzenia: 0,15 do 5 m/s, na zapytanie poniżej 0,15 i do 20 m/s
- Napełnianie zbiornika: olej (ATF) o lepkości 42 cSt
- Materiały: Korpus amortyzatora i wyposażenie: stal oksydowana lub hartowana ; tłoczysko: stal pokryta chromem twardym ; głowica: stal hartowana i oksydowana ; sprężyna chromowana. Ze względu na odprowadzanie ciepła amortyzator nie jest lakierowany.
- Przekroczenie energii: dopuszczalne przy pracy awaryjnej, w tym przypadku prosimy zwrócić się do dystrybutora ACE. Dla W4 (max. pochłaniana energia na godzinę Nm/h) przekroczenie jest możliwe, jeśli amortyzator będzie dodatkowo chłodzony powietrzem (należy zwracać uwagę na dopuszczalne nagrzewanie).
- Dopuszczalny zakres temperatur: -12 do 70 °C.
- Obniżenie hałasu: Przy zastosowaniu nowej głowicy zderzaka z wkładką PU o 3 do 7 dB.
W serii MAGNUM na zapytanie: jest oferowana niklowana, z olejem specjalnym, zabudowana w siłowniku, odporna na wodę morską lub w innych specjalnych wykonaniach.
Nastawne
Nastawne amortyzatory ACE są jedyne w swoim rodzaju. Innowacyjna seria Magnum przedstawia technikę dławienia następnej generacji dla wymagań przyszłościowych. Nowa technika uszczelniania, hartowane prowadnice i zintegrowany twardy zderzak przedłużają w sposób istotny trwałość. Nastawa według skali przedniej i tylnej, zmodernizowane kołnierze zaciskowe i gwint przelotowy stwarzają nowe opcje w konstrukcji i montażu. Zalety tej serii umożliwiają zwiększenie o 50 % pochłanianie energii i większy zakres masy efektywnej od 9 do 79 400 kg.
Typoszereg ML został opracowany specjalnie dla dużej efektywnej masy w zakresie od 300 do 500 000 kg.
- Prędkość uderzenia: typ ML: 0,02 do 0,46 m/s, typ MA: 0,15 do 5 m/s, na zapytanie do 20 m/s.
- Napełnianie zbiornika: olej (ATF) o lepkości 42 cSt
- Materiały: Korpus amortyzatora i wyposażenie: stal oksydowana lub hartowana ; tłoczysko: stal pokryta podwyższonej wytrzymałości chromem twardym ; głowica: stal hartowana i oksydowana ; sprężyna: chromowana. Ze względu na odprowadzanie ciepła amortyzator nie jest lakierowany.
- Przekroczenie energii: dopuszczalne przy pracy awaryjnej, w tym przypadku prosimy zwrócić się do dystrybutora ACE. Dla W4 (max. pochłaniana energia na godzinę Nm/h) przekroczenie jest możliwe, jeśli amortyzator będzie dodatkowo chłodzony powietrzem (należy zwracać uwagę na dopuszczalne nagrzewanie).
- Nastawa: Obracać tuleję zderzaka lub śrubę nastawczą w kierunku "0" = twardy ; w kierunku "9" = miękki.
- Położenie: dowolne
- Dopuszczalny zakres temperatur: -12 do 70 °C.
- Obniżenie hałasu: Przy zastosowaniu nowej głowicy zderzaka z wkładką PU o 3 do 7 dB.
W serii MAGNUM na zapytanie: jest oferowana niklowana, z olejem specjalnym, zabudowana w siłowniku, odporna na wodę morską lub w innych specjalnych wykonaniach.
[dokumentacja techniczna] [Amortyzatory serii MAGNUM] 456 KB
powrót