Kontakt |
Nasi dostawcy |
Lista referencyjna |
© NORKOM 2008 |
Synchroniczne silniki liniowe
Silniki te są trójfazowymi synchronicznymi serwosilnikami, ze zwojem rozmieszczonym w jego głównej części, pobudzanym poprzez magnesy typu Nd-Fe-B, które są komponentem drugiej części liniowego silnika. Typ chłodzenia głównej części silnika to IC40 (naturalne chłodzenie poprzez powierzchnię silnika), lub chłodzenie cieczą IC3W7 z zintegrowaną ;ub dodatkową chłodnicą. Synchroniczne liniowe silniki są dostępne w trzech seriach.
Serie L3S,L3SK |
Wersja silników o zakresie siły od 50 do 16 000 N, prędkości od 0,01 mm/s do 15 m/s, z modułem powierzchni czynnej o szerokości 25 mm. Czynna szerokość 25-250 mm (rozmiar L3S025-L3S250). |
[więcej informacji] | |
Serie L2S,L2SK |
Wersja silników o zakresie siłowym od 50 do 10 000 N, prędkości od 0,01 mm/s do 15 m/s oraz z modułem powierzchni czynnej o szerokości 20 mm. Czynna szerokość 25- 160 mm (rozmiar L2S040-L2S200). |
[więcej informacji] | |
Serie L2S,L2SK |
Standardowa wersja o zakresie siłowym od 50 do 8 000 N, prędkości od 0,01 mm/s do 15 m/s oraz z modułem powierzchni czynnej o szerokości 25 mm. Czynna szerokość 25-160 mm (rozmiar L1S025-LS160). |
[więcej informacji] |
Synchroniczne silniki liniowe bez materiałów ferromagnetycznych wewnątrz głównej części.
Większa część silników liniowych charakteryzuje się niewielką masą, prawie zerową siłą pomiędzy głównymi a kolejnymi częściami, wysoką wydajnością i brakiem naciskowej siły drgań. Ponieważ właściwości te są odpowiednie do dynamicznych aplikacji o wysokich wymaganiach dla prędkości naciskowej, przyśpieszenia, dokładności i małej masy napędu.
Serie LNS |
Silniki są produkowane o zakresie siły szczytowej od 80 do 1 900 N (typ LNS025-LNS100). |
[więcej informacji] |
Indukcyjne silniki liniowe
Indukcyjne silniki liniowe są produkowane w dużo prostszych i efektywnych pod względem kosztu wersji bazującej na klatce wirnika. Klatka ta składa się z uzwojenia umieszczonego w otworach listwy aluminiowej (lub miedzianej) umocowanej do stalowej płyty podpierającej. Te małowymagające napędy mają też zaletę możliwości zasilania bezpośredniego ze standardowego połączenia 3 x 400 V/50Hz bez konieczności aplikacji konwersji częstotliwości.
Serie LA |
Silniki są produkowane o rozmiarze siły szczytowej od 100 to 500 N. |
[więcej informacji] |
Płaskie silniki liniowe
Płaskie silniki liniowe składają się z ustalonej cylindrycznej głównej części z uzwojeniem będącym intensywnie chłodzonym wodą i zewnętrznej części stworzonej jako stalowe tuleje ze stałym magnesem. Jako że obrotowy, symetryczny układ siły przyciągania magnesu maszyny pomiędzy główną i pozostałą częścią jest wyrównany, dlatego są one wysyłane do urządzenia napędowego. Zaletą płaskich silników liniowych jest brak naciskowej siły drgań.
Serie LTSK |
Silniki te są produkowane w trzech zakresach siły 300 – 900 N w bezszkieletowej wersji (wersja E), lub z aluminiową ramą. |
[więcej informacji] |